- דף הבית
- היחס האישי
אחד העקרונות החשובים להצלחה בהוראה הוא היכולת להעניק יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד. אצלנו בליאור כהן פסיכומטרי, עניין היחס האישי הוא בראש סדר העדיפות: גם כתפיסה דידקטית, גם בשיקולים לקבלת מדריכים ומתרגלים לעבודה וגם במערכת האדמיניסטרציה הסובבת את התלמיד.
מעקב וליווי אישי
כיתת לימוד טיפוסית מורכבת ממגוון רחב של תלמידים בעלי רקע ויכולות שונות, המצריכים התייחסות שונה והכוונה אישית מותאמת. לדוגמה, ההכוונה הנדרשת לתלמיד, שחזק מאוד בתחום הכמותי אך חלש בתחום המילולי תהיה שונה במהותה מההכוונה הנדרשת לתלמידה ששולטת בכל רזי השפה העברית אך נעה באי נוחות לנוכח כל משוואה בעלת שני נעלמים. על ידי ליווי ומעקב אישי לאורך הקורס, מוכוון כל תלמיד בצורה פרטנית ומקבל המלצות וטיפים אישיים להתמודדות הנכונה והמתאימה לו ביותר. המעקב האישי מתבצע באמצעות-
-
מערכת מבחנים מקיפה למעקב אחר הישגי התלמיד
- מבחני הערכה ומדידה:
מקבצי מבחנים לביצוע באינטרנט (באמצעות תוכנת הפסיכומטריקס שלנו)
המקוטלגים על פי תתי התחומים במבחן הפסיכומטרי. המבחנים בנויים משאלות ברמת קושי פסיכומטרית
עולה ובעלי מגבלת זמן הנקבעת על פי רמת קושי המקבץ.
- בחני מילים: עם סיום לימוד יחידת מילים שבועית יתקיים בוחן המודד את רמת ההיכרות של
כל תלמיד עם אוצר המילים מהיחידה הנוכחית.
- בחני כיתה (10 ב- 10): אחת לשבוע יתקיימו בחני כיתה קצרים (10 שאלות ב- 10 דקות) החותמים
את שבוע הלמידה ומודדים את רמת השליטה של התלמיד בחומר הנלמד.
- מערכת ניתוח סימולציות
מערכת המנתחת בצורה מהימנה את ביצועי והישגי התלמיד בכל סימולציה
וחשוב מכך, מפיקה נתונים רחבים אודות כל בחינה ובחינה, המאפשרים למדריך ולתלמיד לאתר
את נקודות החולשה העיקריות שלו.
- מערכת ניהול זמנים
אחד המפתחות להצלחה במבחן הפסיכומטרי הוא ניהול זמן נבון. תלמידים
רבים מפספסים עשרות נקודות במבחן מפני שהתעכבו/התעקשו על שאלה מסוימת. לצורך שיקוף
נקודה זו ושיפורה פיתחנו מערכת ייחודית וראשונה מסוגה בארץ. על ידי ביצוע סימולציות
באמצעות המערכת התלמיד והמדריך מקבלים תמונה מדויקת אודות משך הזמן אשר הקדיש התלמיד
לכל שאלה ושאלה ולכל תחום ותחום, המסייעת בהפקת המלצות ובניית תכנית ניהול זמן אישית
לכל תלמיד.
- המלצות מדריך בשיחות אישיות
מלבד המעקב והליווי הצמוד הנעשה במהלך השיעורים עצמם,
יתקיימו לאורך הקורס גם 3 שיחות אישיות בין המדריך והתלמיד. ע"י שיח משותף במהלכו יציג
המדריך ניתוח מקיף ומדויק של יכולות והישגי התלמיד, יופקו המלצות וטיפים אישיים להמשך.
השיחות יתקיימו במרווח זמנים של כ- 3 שבועות אחת מהשנייה במתכונת של שיחת פתיחה, אמצע
וסוף.
מענה לימודי (אנושי) יום יומי
מערכת השעות המקיפה והרחבה שלנו מאפשרת לתלמיד להיות במרכז מסביב לשעון. ארבעה (!) ימי למידה מלאים בהם נמצא צוות המדריכים שלנו בכיתות הלימוד ומספק לתלמיד מענה תמידי וישיר. אז, תשכח מגוגל, תשכח מהפורומים, ואת כל השאלות תפנה אלינו.
מענה אנושי צמוד וזמין לענייני מנהלה
התעוררה בעיה? קרתה תקלה? משהו לא מסתדר לך? סתם בא לך קפה? בוא תקפוץ למשרד, אנחנו צמודים לכיתות הלימוד. אתה לא צריך לחפש אותנו באינטרנט, לחכות על הקו ובטח שלא ללחוץ על מספר שלוחה מבוקשת. אם אתה ממש רוצה, אתה יכול להתקשר, לשלוח מייל, להשאיר הודעה או אפילו לשלוח מכתב (רק אל תשכח בול). אם לא, תשים פעמייך לכיוון המשרד, זה טוב לחלץ עצמות מידי פעם אחרי ישיבה ממושכת ועיון מרוכז בספרי הלימוד, אנחנו נשמח לראותך. האמת, אנחנו פה רק בשבילך. אז תקפוץ.